Új vevőket szeretne elérni vagy esetleg régi vevőit akarja megerősíteni?
Az ajándék- vagy más néven gift kártya egy vagy több alkalommal
levásárolható értéket hordoz, amelyet a kártyán használt vonalkód,
mágnescsík, stb. segítségével lehet egy háttérrendszerben
adminisztrálni.
Ha nekem ajándékkártyám lenne,
biztos, hogy nem dobnám el, mint a prospektusok szinte 100%-át!
akkor is elmennék levásárolni a pontokat, ha egyébként nem akarnék pont abba az üzletbe menni!
de épp nem lenne rá szükségem, akkor is gondoskodnék róla, hogy valakinek átadjam!
Ha én gift kártya rendszert vezetnék be,
piacot kutatnék és meghatároznám az elérendő célcsoport lehetséges motivációit
a célszegmenshez
igazodva tervezném meg a kártya designelemeit, a használat szabályairól
szóló kampányt, a felhasználáshoz, alkalmazáshoz szükséges
háttérrendszert
a gift kártya
használata nyilvántartás nélkül visszaélésekre ad lehetőséget,
ugyanakkor a háttérrendszer nemcsak a nyilvántartásra jó, hanem fontos
vevőinformációkat is le lehet belőle szűrni, amiket pedig az üzleti
döntésekhez lehet használni
ma már a technikai fejlődésnek megfelelően, viszonylag olcsón feltölthető, úgynevezett "prepaid- kártyát" bocsátanék ki
Az milyen fantasztikus
lenne, ha vevőim előre kifizetnék nekem, amit majd vásárolni akarnak.
Ehhez gondosan megtervezett ajándékkártya-rendszerre van szükség,
amelyhez a Sárkány Informatikai Zrt. szakembereitől érdemes tanácsot
kérni!