A nemzetközi szinten már jól bevált módszerrel drasztikusan javíthatók a helyi turisztikai szolgáltatók értékesítési pozíciói, a régió egyedi turisztikai termékeinek ismertsége, valamint a belföldi és külföldi turisták kötődése a térséghez.
Az okoskártya-technológiával láthatóvá és visszakövethetővé válnak a helyi turizmus szervezetei között a belső elszámolásokhoz szükséges pontos adatok (kiemelten az idegenforgalmi adó), valamint olyan statisztikák nyerhetők ki, melyek pályázatokhoz, különféle kutatásokhoz és marketingcélokra egyaránt felhasználhatók.
A kártyarendszer összefogja az adott desztináció turisztikai kínálatát, az elfogadóhelyek által kínált kedvezmények, szolgáltatások révén forgalmat generál. Ezzel arra ösztönzi a helyi vállalkozásokat, hogy bővítsék szolgáltatásaikat, javítsanak azok minőségén.
Mindezeket a lehetőségeket a Sárkány Zrt. saját fejlesztésű kártyarendszere egyedi, térségre, településre, szolgáltatóra szabható informatikai támogatással képes nyújtani annak érdekében, hogy az a desztináció jellegéhez és kínálatához rugalmasan illeszkedjen.
I. „Pontos elszámolás, hosszú barátság!"- Előnyök önkormányzatok és TDM szervezetek számára
Az intelligens kártyatechnológia bevezetésének legfőbb előnye a TDM szervezetek számára a helyi turisztikai vállalkozások által befizetendő idegenforgalmi adó (IFA) ellenőrzésének lehetősége, akár visszamenőleg is. A kártya tehát segít a fekete- és szürkegazdaság fehérítésében, a valós forgalom bevallásában.
A kártyahasználat során összegyűlt adatok a technológiából eredően megkönnyítik a pályázatokhoz, elszámolásokhoz, beszámolókhoz szükséges statisztikák elkészítését, amellett, hogy a turisztikai fejlesztési- és marketing-koncepció kialakításában is fontos támpontot nyújtanak.
II. „A törzsvevő a legjobb vevő!" - Előnyök a helyi turizmus erősödésében érdekeltek számára
Intelligens kártyarendszer alkalmazása esetén a helyi turizmus egy professzionális új motort kap. Ez az új erő radikálisan javítja a turisztikai szolgáltatók piaci és értékesítési pozícióit. Megfelelő alkalmazása esetén szinte automatizálja a vevőszerzést, intézményesíti a törzsvásárlói kapcsolatrendszert. Célzottabbá teszi a marketingköltségeket és nem utolsósorban tudatosítja a helyi turizmus szereplőiben a vevő és marketing-orientált szemlélet nélkülözhetetlenségét.
A kártyahasználati adatok statisztikáiból kinyerhető egy olyan vendégelégedettségi-mutató, mely alapja lehet egyfajta szolgáltatás-minősítésnek vagy egyéb kutatásoknak.
TDM pályázatokhoz technológiai tanácsadást vállalunk, melyhez készséggel állunk rendelkezésére.