Sárkány Informatikai Zrt.

Turisztikai célú kártyarendszerek

Az intelligens kártyarendszer a helyi turizmus megerősödésében érdekelt turisztikai vállalkozások, helyi önkormányzatok és TDM szervezetek közös céljainak elérését segítő infotechnológia eszköz.

A nemzetközi szinten már jól bevált módszerrel drasztikusan javíthatók a helyi turisztikai szolgáltatók értékesítési pozíciói, a régió egyedi turisztikai termékeinek ismertsége, valamint a belföldi és külföldi turisták kötődése a térséghez.

Az okoskártya-technológiával láthatóvá és visszakövethetővé válnak a helyi turizmus szervezetei között a belső elszámolásokhoz szükséges pontos adatok (kiemelten az idegenforgalmi adó), valamint olyan statisztikák nyerhetők ki, melyek pályázatokhoz, különféle kutatásokhoz és marketingcélokra egyaránt felhasználhatók.

A kártyarendszer összefogja az adott desztináció turisztikai kínálatát, az elfogadóhelyek által kínált kedvezmények, szolgáltatások révén forgalmat generál. Ezzel arra ösztönzi a helyi vállalkozásokat, hogy bővítsék szolgáltatásaikat, javítsanak azok minőségén.

Mindezeket a lehetőségeket a Sárkány Zrt. saját fejlesztésű kártyarendszere egyedi, térségre, településre, szolgáltatóra szabható informatikai támogatással képes nyújtani annak érdekében, hogy az a desztináció jellegéhez és kínálatához rugalmasan illeszkedjen.

I. „Pontos elszámolás, hosszú barátság!”Előnyök önkormányzatok és TDM szervezetek számára

Az intelligens kártyatechnológia bevezetésének legfőbb előnye a TDM szervezetek számára a helyi turisztikai vállalkozások által befizetendő idegenforgalmi adó (IFA) ellenőrzésének lehetősége, akár visszamenőleg is. A kártya tehát segít a fekete- és szürkegazdaság fehérítésében, a valós forgalom bevallásában.

A kártyahasználat során összegyűlt adatok a technológiából eredően megkönnyítik a pályázatokhoz, elszámolásokhoz, beszámolókhoz szükséges statisztikák elkészítését, amellett, hogy a turisztikai fejlesztési- és marketing-koncepció kialakításában is fontos támpontot nyújtanak.

II.  „A törzsvevő a legjobb vevő!”  Előnyök a helyi turizmus erősödésében érdekeltek számára

Intelligens kártyarendszer alkalmazása esetén a helyi turizmus egy professzionális új motort kap. Ez az új erő radikálisan javítja a turisztikai szolgáltatók piaci és értékesítési pozícióit. Megfelelő alkalmazása esetén szinte automatizálja a vevőszerzést, intézményesíti a törzsvásárlói kapcsolatrendszert. Célzottabbá teszi a marketingköltségeket és nem utolsósorban tudatosítja a helyi turizmus szereplőiben a vevő és marketing-orientált szemlélet nélkülözhetetlenségét.

A kártyahasználati adatok statisztikáiból kinyerhető egy olyan vendégelégedettségi-mutató, mely alapja lehet egyfajta szolgáltatás-minősítésnek vagy egyéb kutatásoknak.

TDM-pályázatokhoz technológiai tanácsadást vállalunk, melyhez készséggel állunk rendelkezésére bármelyik elérhetőségünkön!


Önnek is gondot okoz kitalálni, mivel csalja vissza vendégeit? A papír alapú ajándékutalvány nem elég elegáns, tartós vagy éppen esztétikus? Jó lenne, ha egy olyan új marketingeszközt kapna a kezébe, amellyel könnyedén növelhetné visszatérő vendégei számát és egyúttal bővíthetné meglévő vendégkörét?

Adjon vendégeinek fürdőkártyát ajándékba!

A fürdőkártya az ajándékutalványt kiváltó, előre feltöltött intelligens plasztikkártya, mely a fürdőben fizetőeszközként funkcionál. A vonzó megjelenésnek és a praktikus formának köszönhetően nagyobb értéket képvisel, mint egy papír alapú utalvány, így nagyobb figyelmet is élvez.

Az ún. ’multistore’ ajándékkártyákkal szemben ez az ajándékkártya kizárólag a fürdő saját szolgáltatásaira szabott, máshol nem beváltható kártya, melyen a fürdő különböző kedvezményrendszereit is érvényesítheti.

Hűségprogram és forgalomnövekedés

A kártya egy új marketingeszköz is egyben, mellyel a visszajáró és az új vendégek számát egyszerre növelhető.

Érték- és ajándékkártya

A kártyát kétféle módon lehet értékesíteni:

Értékkártyájával a fürdő elsősorban saját vendégeit szólíthatja meg, akik családjukat, barátaikat vagy ismerőseiket ajándékozhatják meg vele. Ezzel a módszerrel olyan potenciális vendégek érhetők el, akiket más értékesítési csatornákon nagyon nehezen lehetne megszólítani.

Előre feltöltött ajándékkártyák pedig különböző értékesítési pontokra helyezhetők ki. Ilyen lehet például egy benzinkút (akár külföldön is), a tourinform irodák vagy a hasonló szolgáltatásokat kínáló partnerek.

A fürdő a kártyáit elérhetővé teheti a honlapján is, hogy a külföldi vendégek is könnyen hozzáférjenek.A tapasztalatok azt mutatják, hogy a vendégek egy kártyával a kezükben sokkal gyakrabban és szívesebben térnek vissza.

Hogyan működik?

Az ajándékkártya-szolgáltatás folyamata rendkívül egyszerű. A vendég vagy ajándékozó a kártyát a fürdő pénztárában feltölteti bizonyos összeggel, vagy az előre feltöltött kártyát megvásárolja valamelyik értékesítési ponton. A kártyát a tulajdonosa a fürdő által megszabott határidőig bármikor, a névérték erejéig vagy a hozzá rendelt kedvezménnyel együtt fel tudja használni.

A fürdőben kártyaleolvasókat helyezünk el, melyek a tranzakciókat bonyolítják. A rendszert működtető szoftver segítségével a fürdő munkatársai figyelemmel tudják kísérni a pénzforgalmat, illetve a kártyára kerülő adatokkal folyamatosan építhetik törzsvevői adatbázisukat. A vendégek a kártyán lévő egyenleget bármikor lekérdezhetik.

Vendégelégedettség-mérés

A kártyahasználati adatok statisztikáiból kinyerhető egy olyan vendégelégedettségi-mutató, mely alapja lehet egyfajta szolgáltatás-minősítésnek és egyben a fürdő fejlesztésének is új irányt adhat.

Mindezeket a lehetőségeket a Sárkány Informatikai Zrt. saját fejlesztésű kártyarendszere egyedi, szolgáltatásokra szabható informatikai támogatással képes nyújtani annak érdekében, hogy az a fürdő jellegéhez és kínálatához rugalmasan illeszkedjen.

 

KAPCSOLÓDÓ TARTALMAK

  • Hogyan alakíthatjuk ki a vevőhűséget?

    7 fontos lépés az Ön hűségkártya rendszerének hatékony működéséhez!  
    Ügyfélszolgálatok, marketingmenedzserek, reklámügynökségek legfrissebb tapasztalatainak összegzése, több száz sikeresen működő hűségkártya-rendszer alapján.

  • Plasztikkártya-megszemélyesítés dombornyomással (EMBOSS)

    Az egyedi kártyamegszemélyesítés tartós és esztétikus módja az adatok dombornyomással történő felvitele. Az adatok elhelyezési lehetősége az alábbi ábra szerint lehetséges.

  • Az NFC technológiáról

    A Near Field Communication (NFC) egy olyan új, rövid távú (kis hatósugarú), vezeték nélküli kapcsolódási technológia, mely különféle érintkezés nélküli összeköttetési és felismerési technológiákból fejlődött ki.

  • Milyen a jó ügyfélkártya?

    Másfél évtizeddel ezelőtt cégünk vezetője marketing szakembereknek tartott bemutatót „Chip-jük meg a vevőket„ címmel.  Akkor még híre hamva sem volt a közösségi marketingnek, SEO-zásnak. Mára a chipkártya alapú loyalty rendszereket túlhaladta az idő.

  • Turisztikai célú kártyarendszerek

    Az intelligens kártyarendszer a helyi turizmus megerősödésében érdekelt turisztikai vállalkozások, helyi önkormányzatok és TDM szervezetek közös céljainak elérését segítő infotechnológia eszköz.

  • Gift kártyák

    Új üzletet nyitott, de nincs kialakult vevőköre?
    Új vevőket szeretne elérni vagy esetleg régi vevőit akarja megerősíteni?
    Az ajándék- vagy más néven gift kártya egy vagy több alkalommal levásárolható értéket hordoz, amelyet a kártyán használt vonalkód, mágnescsík, stb. segítségével lehet egy háttérrendszerben adminisztrálni.

  • Szociális Kártya rendszerek

    Egyre komolyabb problémaként jelentkezik az önkormányzatok esetén a szociális támogatások és segélyek kezelése, valamint az összegek nem a célnak megfelelő felhasználása (ital, dohány áru, uzsorafolyamatok, stb..).

  • Településkártya rendszerek

    Kétirányú kommunikációra épülő (lakosok és a városvezetés között), szorosan az adott város brandjéhez kötődő, rugalmasan testre szabható intelligens kártyarendszer.
    A kártyát a település önkormányzata bocsátja ki (általában térítés ellenében) az állandó lakhellyel rendelkező lakosok számára, valamint a rendszer üzemeltetője is a város, vagy annak tulajdonolt intézménye, cége.