A rendezvényeken nagy könnyítést jelenthet a kártyarendszer bevezetése, amivel gyorsabb, pontosabb és nyomon követhetőbb lehet az egész esemény lebonyolítása, illetve egyszerűbb és könnyebb kimutatások készítése.
Az alábbi funkciókat teszi gördülékenyebbé egy kártya használatával a rendezvénykártya rendszerünk:
- online előregisztráció
- be- és kiléptetés
- étkezési jogosultság, összeg illetve bon kezelése
- ruhatár kezelése
- szavazás lebonyolítása
- eszközök rendezvény ideje alatti bérlete
- idő mérés
- ...
A rendezvényeken általában offline rendszert üzemeltetünk, mivel gyorsabb és nincs szükség internet elérhetőségre. Amennyiben igény van online működésre, LAN-os, wifi-s vagy GPRS-es megoldást is tudunk biztosítani.
A résztvevők
azonosítása kontaktus mentes chip kártyával történik. A kártyán
több „zseb” is szerepel, így elkülönített rekeszben lehet tárolni
pl.ital, étel bonokat, vagy egyéb adatokat.
Rendszer elemei:
- kontaktus nélküli chipkártya, karperec, kulcstartó vagy egyéb chippel rendelkező tárgy
- központi rendszer, mellyel a kártyák kiadhatóak és a bonok a kártyára rögzíthetőek, vagyis megszemélyesíthetőek
- központi rendszerhez kártyaíró/olvasó
- elfogadóhelyi szoftver
- elfogadóhelyi eszköz
Részletesebb információkért, illetve bemutatónkért keressen minket bizalommal!