user

A rendszer röviden

Egy egyedi, felhőalapú termeléskövető és irányító rendszer, amely átláthatóvá és automatizálhatóvá teszi a termelési, logisztikai és adminisztratív folyamatokat.

A rendszer célja, hogy:

  • összekapcsolja a vállalat termelési, raktári és adminisztratív folyamatait,
  • biztosítsa a vezetés számára a valós idejű információkat,
  • csökkentse a manuális adminisztrációt,
  • támogassa a döntéshozatalt és az erőforrás-tervezést.

Moduláris felépítés – rugalmas bővíthetőség

A rendszer minden funkciója önálló modul, így könnyen testreszabható és bővíthető az ügyfél igényei szerint.

Meglévő modulok:

Modul

Funkcionalitás

Felhasználok modul

Felhasználók és a dolgozók nyilvántartása és  jogosultságainak kezelése

Jogosultsági rendszer

Felhasználói szintű hozzáférés, szerepkörök, modolok hozzáférhetőségének beállítása

Partner modul

Partneradatok, kapcsolattartók és ügyfélkapcsolatok

Számla nyilvántartó

Bejövő és kimenő számlák kezelése, státuszkövetés

Megrendelés követés munkaszám alapon

Feladatok, rezsi- és munkaráfordítás kalkuláció, Ajánlatkéréstől a kifizetésig

Háttérmodulok

Árfolyam lekérdezés, Galéria, Médiatár

Felhasználó tevékenység követése

Bejelentkezések és eseménynapló

 

Jelenleg fejlesztés alatt álló modulok

 

Modul

Funkcionalitás

Gépjármű- és szerviznyilvántartás

Céges autók, szervizek, gumik, biztosítások kezelése

Raktárkezelés

Valós idejű készletnyilvántartás

Munkaruha és -eszköz kiadó / követő modul

Munkaruhák és céges eszközök kiadása, visszavétele, állapotkezelés pl. előleg, munkaruha, munkaeszköz, stb…

Munkaidő nyilvántartó modul Dolgozói jelenlét, projekthez kötött időráfordítások
Mobil optimalizált felület Reszponzív design és QR-kód alapú azonosítás (raktár, jármű, munkaruha)

 

Rendszerbővítési lehetőségek

Ez az egyedi nyílt architektúrája lehetővé teszi új modulok integrálását:

  • Külső számlázó-, pénzügyi- és HR rendszerek összekapcsolása
  • Grafikus dashboardok és KPI-mutatók
  • Egyedi ERP / MES integrációk
  • Automatizált értesítések és jóváhagyási folyamatok

Miért a Sárkány egyedi fejlesztése?

Integrált

A rendszer egységes platformon kapcsolja össze a vállalat összes fő tevékenységét – a gyártástól a logisztikáig.

Valós idejű adatok

A menedzsment mindig naprakész információkhoz jut – legyen szó termelési állapotokról, raktárkészletről vagy rendelésfázisokról.

Átlátható és mérhető folyamatok

A grafikus riportok és statisztikák segítik a hatékonyság- és költségoptimalizálást.

Biztonságos és megbízható

HTTPS titkosítás, szerepkör-alapú jogosultságkezelés, napi automatikus adatmentések.

Felhőalapú technológia

Bármikor, bárhonnan elérhető – mobilról, tabletről, irodai gépről.

 

Előnyök vezetőknek és üzemeltetőknek

Célcsoport

Előny

Vezetés

Teljes átláthatóság, valós idejű riportok, döntéstámogatás

Termelés

Hatékony munkaszervezés, munkaszám-alapú követés

Logisztika

Készlet- és járműkövetés egy rendszerben

Adminisztráció

Kevesebb manuális munka, automatikus folyamatok

 

Sárkány Informatikai Zrt. – több mint 25 év tapasztalat

  • Egyedi fejlesztés, integráció és üzemeltetés egy kézben
  • Teljes körű támogatás: tervezéstől a bevezetésig
  • Folyamatos fejlesztés és magyar nyelvű support

 

Bővebb információért forduljon hozzánk:

judit.kusz@sarkany.hu